Pagina's

donderdag 20 juni 2013

Just Started





Heeei



Nou... tja... Wat te zeggen...
Nee, ik weet wel wat ik wil vertellen, dat we een nieuwe blog beginnen natuurlijk!









Marleen Geven ©

Kijk, dat ben ik! (links) Ik ben Marleen, 14 jaar oud en zit in het 3e jaar van het gymnasium (bijna het vierde!!)
Verder zijn mijn hobby's: fotograferen, piano spelen en zingen.
Ik had ook al eerder een blog, samen met mijn beste vriendin Daniƫlle (rechts), met wie ik ook deze blog ben begonnen, maar heel veel wordt er niet meer aan gedaan. Dus... Nu proberen we het nog een keer, en met blogger!


Tot nu toe bevalt het goed. En ben benieuwd wat ik allemaal ga ontdekken hierop, want sommige dingen lukte nog niet helemaal, maar dat ligt dan aan mij ;) 

Nu moet ik alleen nog even die irritante proefwerkweek doorstaan, ookal is hij bijna afgelopen en moet ik nog even mijn laatste proefwerken maken morgen (wat kiezen we toch ook leuke momenten uit om een blog te beginnen... Naja, herstarten)
Wie deze week ook proefwerkweek had, hopelijk ging het goed en ik moet ook maar weer eens gaan leren voor morgen...

Lots of Love,

Marleen

Geen opmerkingen: